Friday, February 22, 2013

Oslikavanje majce / Painting on shirt

I`ve made this video to share with you how i turned my old shirt to a new one. It is easy and you can do it. It is all up to your imagination. What i don`t understand is why is number of views so low. Not on this video, this is still new, but the most of them. Where should i share my videos? Hope you will enjoy this one and make something nice for you wardrobe :)

Napravila sam ovaj video da podelim sa vama kako sam pretvorila svoju staru majcu u novu. Veoma je lako i vi možete to da uradite. Sve je na vašoj mašti. Ono što ne razumem jeste zašto mi je broj pregleda tako mali? Ne na ovom videu, on je još nov, ali na većini ostalih. Gde bih trebala da podelim svoje video snimke? Nadam se da će vam se ovaj svideti i da ćete napraviti nešto lepo za svoj orman :)


28 comments:

  1. super ideja!!


    hvala na posjeti,pratim te takodjer.

    ReplyDelete
  2. marija, zašto ne posjetiš neke strane link partije? vjerovatno će ti se broj pogleda povećati. to je jedino što mi pada na pamet :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. marija, ti si no-reply blogger, nisam ti mogla poslati email :(
      pregledaj moj popis link partija ispod postova gdje piše "I am linking to", na svakom se nalazi permalink, klikneš na ime i odvede te točno tamo. Probaj izabrati neke koji ti se sviđaju, naravno, to je popis koji sam ja prilagodila sebi, ima raznovrsnih partija, od dječje tematike, preko šivanja, do onih koji preferiraju nešto drugo, npr. crafts, namještaj i sl.
      možeš mi slobodno poslati email, ako želiš

      Delete
  3. Dopada mi se i baš je jednostavno, čak i za mene koja ne umem ni Čiča Glišu da nacrtam.
    Htela bih da pitam koja akrilna boja se koristi, da li bilo koja, ove koje koristimo za dekupaž, ili je potrebna boja za tekstil.
    Hvala ti :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne znam koje koristite za dekupaz ali mislim da ne postoji odvojena akrilna za dekupaz, vec da je to sve jedna ista. U ovom slucaju je to prosto bela akrilna :D

      Delete
  4. I ja sam u fazi unikatnih majica koje si sama radim aceton transferom, mogla bi i ovo probati,a ali nekako se ne usudim jer nisam baš vješta s kistom...U svakom slučaju totalno kul majica:) Jedan party ti je Pioniri maleni, ex Yu blog party, možeš se recimo tamo malo promovirati ako već nisi...

    ReplyDelete
  5. Odličan video! I prava rokerska majica :))

    ReplyDelete
  6. Odlično izgleda... Možda se usudim da probam nešto lično! Hvala na ideji!
    Srdačan pozdrav!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nema na cemu,bas bih volela da vidim ako uradite nesto :) hvala :)

      Delete
  7. Hvala na ideji....može da se razrađuje i dorađuje odavde do besvesti a može da posluži i za nešto sasvim drugo što nije vezano za odevne predmete. Vrlo, vrlo mi se dopada i možda je iskoristim, pa te i automatski pomenem kada budem sređivala abažur za moju staru lampu.
    Što se tiče pregleda video snimaka.... ne znam šta da ti kažem...ima dosta nelogičnosti u svemu. Broj dnevnih pregleda naše strane u poslednje vreme ( kada nije objavljen nijedan post) se kreće od 150-200,a broj komentara 0 !!! Kada objavimo novi, broj pregleda drastično skoči i onda ima komentara, ali od naših prijatelja sa drugih blogova ( među kojima si i ti )kojima i mi inače komentarišemo postove. I to tako ide u krug !!!
    Nemoj očajavati, nastavi da radiš, objavljuj postove, snimaj, piši, slikaj jer i da te dvoje ljudi prati i uvažava je sasvim dovoljno da ih ispoštuješ, a ima ih.....sigurno mnogo više, ali se iz nekih svojih razloga ne oglašavaju. Pozdrav !!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) ja radim,pravim,snimam,samo eto nije mi jasno zasto je tako slab odziv ljudi. Na fejssbuk grupama objavim i nije mi jasno da li su ljudi tako sujetni da nece da kliknu i vide o cemu se radi :/

      Delete
    2. marija, po meni facebook nije pravo mjesto za kreativce. probaj na hometalk-u ili pinterest-u, to su odlične platforme za takav rad, tamo se okupljaju ljudi koji to znaju cijeniti

      Delete
    3. E hvala ti puno! Registrovacu se tamo, nisam znala za to. Hvala ti puno :)

      Delete
  8. Mislim kad bih ja to krenula raditi da bi više boje bilo po meni i po stolu nego na samoj majici :)

    ReplyDelete
  9. Vrlo interesantno, ti si to umetnički odradila. Nemoj da se sekiraš zbog pregleda. Viš se ulazi na blog nego što se komentariše, možda zbog nedostatka vremena ili...Eto možda kao neka ideja sledeći put naznači kod naslova da je video ili stavi tutorial. Puno te pozdravljam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. da,da znam za blog, mislim na preglede na you tubu :) hvala puno na lepim recima!

      Delete
  10. Hello :). This video tutorial is great, fantastic idea.
    If you want to have more visitors and share your creations, you can open a facebook account and put there what you create. With time you will have more views.
    You have a new follower.
    Regards from Spain.
    Malena

    ReplyDelete
  11. Nice DIY! I just came across your blog and I'm your newest follower :) Would you mind checking out our blog & if you like, following back via GFC and Bloglovin'? Looking forward to your next post! xx

    sixthtractate.blogspot.com

    ReplyDelete