Tuesday, May 28, 2013

Kreativnost, promene i novi pocetak

Ostavljam los mesec za sobom. Dolazi mesec promena, rada, srece i osmeha.
 Teski periodi i krize dolaze i prolaze, a ja ih najbolje prebrodim kanalisuci negativnu energiju u nesto korisno. Ono sto sam uspela ovih dana jeste da vratim onu umetnicku slobodu koju imamo kao pocetnici u nekoj umetnosti. Jesam uvek drzala do svog umetnickog izraza, ali vremenom se ustalila neka rezerva i kocnica izazvana brigom o prodaji, trzistu, racionalnom koriscenju materijala, obezbedjenju prodaje... Tako da iako sam radila sa puno ljubavi i maste, na zalost, negde u nesvesnom delu je postojala kocnica. U poslednje vreme je nestala, ne znam kako, mozda      zbog toga sto imam sve vise osoba koje me podrzavaju, cene moj rad i podsticu me da radim.

Takodje postoji i osoba koja me podstice da radim drugacije stvari, da se ne vodim uvek trzistem i tako sam shvatila da ce se naci ljudi koji ce ceniti i ono sto je drugacije, posebno na neki drugi nacin i sa posebnim znacenjem. Time sam osetila veliko oslobodjenje, olaksanje i otkrovenje u smislu novih ideja, kombinacija materijala i tehnika. Sto je najvaznije imam gomilu ideja za reciklirani nakit. Takodje sam shvatila i vaznost toga da se okruzite ljudim sa pozitivnim mislima i energijom. Takvih ljudi oko sebe imam malo vise nego do sad, i vec osecam vise podrske i dobre energije. A ne mogu vam opisati kako je imati pored sebe nekoga sa kim mozete raditi, stvarati, razmenjivati ideje i iskustva, nekoga ko vas razume, podrzava, bodri i gura napred. Stapanje dve umetnicke duse moze izroditi toliko ideja i kreativnog izraza.
 Bez obzira na teskih mesec dana, zadrzala sam barem malo inspiracije, ideja i  zelje da radim.
Ali desile su se i lepe stvari... Moj nakit se sada prodaje u jednoj radnji u centru Kovina, sto mi daje jos vise volje za rad, stvaranje i samounapredjivanje.
Okruzite se pozitivnim i iskrenim ljudima, volite i dozvolite da vas vole :)
Evo mojih novih radova :)













Do sledeceg citanja....
Marija

40 comments:

  1. Nadam se da će tvoji lijepi radovi naći put do onih koji će ih nositi ili pokloniti nekom. Što se tiče pozitivne energije i bliskih osoba koje daju podršku i volju da se ide naprijed, mislim da je to jedna od najvažnijih stvari u životu.

    ReplyDelete
  2. Marija, ti si izuzetno talentovana, kreativna, mlada dama, pravi umetnik i tu nema rasprave. Međutim, kada kreneš u vode koje su dijametralno suprotne od onoga što radiš - a to je upravo trgovina ili prodaja ( iako nije sve jedno, neka bude da jeste)onda počinju glavobolje. Pogotovo u zemlji u kojoj si odlučila da živiš i radiš. Biće još mnogo briga, problema, nerviranja,...i sve tako do penzije ili dok ne budeš dovoljno "jaka" da nađeš nekoga ko će o tome voditi brigu. Zato je podrška ljudi oko tebe veoma bitna,ali i prava kritika koja ti neće dozvoliti da "poletiš" u pogrešnom smeru.
    Želim ti puno sreće, uspeha i snage da se lako izboriš sa problemima na koje budeš nailazila, jer nažalost uvek ih ima !!! Drugačije ne bi moglo jer nije zanimljivo, a i ne bi se toliko radovala uspesima ! :)))
    Ako ti nešto znači - imaš moju podršku i ne posustaj, jer najvažnije je da radiš nešto što voliš, a ne ono što ti se nameće !!! Samo tako je uspeh zagarantovan !!!! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne mogu da odolim da ne kazem koliko volim tvoje komentare :D skoro pa kao tvoje tekstove :) sreca pa imam nekoga da me zadrzi na zemlji a opet da me gura do neba. Trgovina zadaje puno muka,slazem se,ali odlucila sam da se izborim kako znam i umem. Dobila sam prelep kompliment od jedne gospodje. Pitala me je koliko imam godina,ja kazem 20,a ona mi odgovara : `Gde ces ti biti sa trideset kad si ovde sa dvadeset` :) i tako,ja sam se zainatila,pa cik da vidim da me zeza uspeh :D

      Delete
  3. Marija, radovi su ti predivni, ZNAM da će biti zapaženi.
    Najbolje je okružiti se ljudima prepunih pozitivne energije, slične sebi, i uživati u svom radu i životu. Ostalo su samo sitne duše.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slazem se. Na zalost toliko je malo takvih ljudi, tesko je naci takve a jos i da tebi odgovaraju :( Hvala ti puno na podrsci :)

      Delete
  4. Prelepi radovi, Marija! Narocito mi se svidjaju treci i cetvrti prsten, boje su mnogo dobre. :)

    Pozdrav
    Vanja

    ReplyDelete
  5. Draga Marija tvoji radovi su zaista umetnicke izrade, i sigurna sam naci ce put do kupaca. Nikad, nikad ne odustaj. Podrsku imas, talenat imas ti samo radi. Vidim da si bila vredna, puno te pozdravljam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ZAhvaljujem,lepo je znati da cak i medju blogerima imam podrsku :)

      Delete
  6. Predivno! Prstenje me je oduševilo!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala :) iskeno i ja sam odusevljena prstenjem :P

      Delete
  7. Prvo me oduševio tekst, bio je poučan jer prolazim kroz loš period i nisam baš prijatna po okolinu. A onda sam pala na teme od lepote tvojih radova. Samo tako nastavi!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala puno! teski periodi ce da prodju,a na nama je da odlucimo sta ce od nas ostati za bolja vremena :)

      Delete
  8. Baš krasni radovi, bila si jako vrijedna! I neka ti dugo potraje ovaj nadolazeći dobar period, ispunjen pozitivnom energijom i kreativnošću :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno,nadam se da hoce :) bas mi je fino krenulo :)

      Delete
  9. You are so talented and creative. Loved your work. Thumbs up :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you very much! it means a lot to me :)

      Delete
  10. Draga Marija,
    jako mi je drago da si odolela tržišnim zakonima i da si opet sva svoja. Tvoji radovi su specifični i prepoznatljivi i baš takvi, iskreni radovi će najbrže naći put do nečijeg srca. Radovi su divni, nikada ne treba da sumljaš u sebe i svoj umetnički izraz!
    Srdačan pozzz,
    Vesna

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala ti puno vesna :) uvek me obraduju tvoji komentari :)

      Delete
  11. Ti radiš savršene stvarčice.
    Vremenom se to prepozna, samo treba imati strpljenja (i novca) pa to dočekati.
    Radujem se što su stvari krenule na bolje.
    ja sam još u oktobru dala svoje čestitke i bookmarkere u jednu galeriju, po smešno niskoj ceni, oni se ugradili dodali porez i sada je to neka pristojna cena za takve radove, ni skupo ni jeftino. Za više od pola godine, prodato je desetak čestitki i samo jedan bookmarker, samo jedan, a meni isplata nakon prodaje...a toliko ih svi hvale, toliko sam ih poklonila. No, ja nisam razočarana, iako bi mi novac dobro došao, pravo zadovoljstvo je u radu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bas tako je i meni u ovoj radnji, bas sam zadovoljna!

      Delete
  12. Promena je uvek dobrodošla, drago mi je da si povratila tu slobodu da radiš baš onako kako tvoja duša želi.
    Zaista ne znam koji bih rad izdvojila , jer su mi svi jako lepi, ali posebno si mi ti divna na slikama dok radiš i gde se vidi kako sijaš od zadovoljstva a to je najbitnije.

    ReplyDelete
    Replies
    1. jaaaooo hvala,ja bas to vidim na slikama :) i presrecna sam zbog toga!

      Delete
  13. Zdravo, Marija! U toku je poziv za nove clanove tima "Izazovi i slatkisi". Pogledaj, pa mozes da se prijavis. :)

    http://izazoviislatkisi.blogspot.com/2013/05/pozivamo-sve.html

    Pozdrav
    Vanja

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam stigla da se prijavim,jer sam spremala prijemni za fakultet,kada bude novi konkurs,javicu se obavezno! :D

      Delete
  14. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  15. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  16. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  17. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  18. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  19. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  20. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  21. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  22. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  23. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  24. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  25. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  26. Pozdrav draga i imas nagradicu na mom blogu :))

    ReplyDelete