Wednesday, January 30, 2013

Nagradna igra!

Odlucila sam da obradujem svoje citaoce i one koji to nisu jednom lepom nagradom. Dugo sam razmisljala sta bi to moglo biti i odlucila da ovaj put to bude komplet za izradu cestitki, a sledeci put ce mozda biti materijal za nakit. A do sledeceg puta vam poklanjam ova 3 papira sa sarama, 2 papira u boji, 2 salvete, tracice i leptirice za ukras.
Da bi ste osvojili ovaj komplet za izradu cestitki, potrebno je da :

~Objavite post o ovoj nagradnoj igri na svom blogu, link ka nagradnoj igri i okacite slicicu nagrade
~Postanete citalac bloga
~Ostavite komentar da bih znala da ste se prijavili

Evo i nagradice :)


                                                                         SRECNO!!!

****Nagradna igra traje do 20. februara 2013. god :) ****

9 comments:

  1. hvala ti što si se pridružila mom blogu, evo i ja rado se pridružujem tebi..
    Prijavuljujem se i za nagradicu, sad idem napisati post o ovome
    veliki pozdrav i ugodan dan ti želim!

    ReplyDelete
  2. Zakon je poklon! Pošto ne radim čestitke želim sreću svima koji se prijave :))

    ReplyDelete
  3. Hvala ti što nas raduješ ovakvom igrom.
    Pratim tvoj blog od ranije, dakle taj uslov je ispunjen, mada priznajem, u poslednje vreme sam malo neredovna na svim blogovima.
    Divim se tvom radu. Volela bih da se igram.
    Hvala ti, idem sada da objavim sliku i link :)

    ReplyDelete
  4. Lep gest i lepa nagrada. Puno sreće svima koji učestvuju. :))

    ReplyDelete
  5. Prekrasan blog, hvala na posjeti:-)
    Sretno svima koji ucestvuju u lijepoj nagradnoj igri!

    ReplyDelete
  6. Hvala na pozivu !!! Ne znam kako drugi, ali ja baš imam "problem". Kada posetim neki novi blog volim da ga iščitam ili bar pregledam od prvog do poslednjeg posta. Tako bolje upoznajem njegovog kreatora i uživam u njegovim promenama, sazrevanju, nadograđivanju,.... Ništa se nije promenilo ni ovaj put, pa je od tvoje posete do mog komentara prošlo "malo" više vremena. Mislim da mi nećeš zameriti! ;) Šta reći, osim - uživala sam i verujem da će tako biti i u budućnosti. To je ujedno i razlog moje prijave. Svima koji se takmiče za tvoju nagradu želim puno sreće, tebi puno uspeha, a mi..... SE ČITAMO !!!

    ReplyDelete
  7. ... evo i ja rado se pridružujem tebi i tvom blogu..
    Prijavuljujem se i za nagradicu :)

    veliki pozdrav

    ReplyDelete