Friday, January 4, 2013

New Year`s Charms

                         Jos jedna godina je prosla... Vreme je da se naprave novi planovi. Moj novi plan je da se osecam DOBRO!!! :D  Da bih postigla ovo, razmisljala sam o tome zbog cega se osecam dobro. Dosla sam do zakljucka da je davanje poklona ono sto ljude oko mene i mene cini da se osecamo DOBRO! Davanje ne znaci nuzno kupovinu. Manje novca ne znaci i manje kreativnosti. Tako da moj izum za ovu godinu su ukrasi za jelku!!!!
                        Mozete napraviti puno vrsta ukrasa, ali moji omiljeni su bili oni radjeni dekupaz tehnikom. Samo zalepite nekoliko slojeva kartona ( 3 ako je deblji, 6 ako je tanji), obojite sa akrilnom bojom i uradite dekupaz. Takodje mozete praviti papirne ukrase, ukrase od polimerne gline, tekstila... I sve ove materijale mozete kombinovati sa puno raznih tehnika. Na primer, mozete koristiti pecate i akrilne boje na tekstilu, glini ili papiru...
                       Ne samo da cete se osecati ispunjeno i srecno, vec cete i prijatelje obradovati poklonima koje ste napravili s ljubavlju. Moja mama i ja smo napravile tone ovih ukrasa za nase prijatelje i naravno tu su i neke slike  :D  Srecan bozic i Nova Godina!!!

                        Another year passed... Time to make some new plans. My new plan is to feel GOOD!!!! :D
To achieve this i started thinking what makes me feel good. I came to a conclusion that giving presents to dear people is great way to make them and myself feel GOOD! Giving doesn`t necessary means buying. Less money doesn`t mean less creativity. So my invention for this year are Christmas tree decorations!!!
                        You can make different kinds of this decorations, but my favourite was with decoupage technique. You just glue few layers of cardboard ( 3 if it`s thicker, 6 if it`s thinner), paint it with acrylic paint and do decoupage. You can also make paper decorations,polymer clay decorations, fabric,textile decorations and you can combine all those materials with a lot of different techniques. For example you can use stamps and acrylics on textile,clay or paper...
                       Not only that you will feel filled and happy, but you will also make friends happy with presents you made with love. My mother and i made tons of these for our friends, and of course here are some pictures :D Marry Christmas and Happy New Year!!!







No comments:

Post a Comment