Sunday, March 23, 2014

Copper love / Bakarna ljubav

  I wasn't here for a long time. You know when you find yourself always something coming up and you never have time to do everything you want? Well, that's how it's been for me lately. Anyway, i have so much to show you. My copper work got better and i am into it more than ever! I am so happy that my jewelry find customers. It's nice to see that there are people who appreciate metalwork :)
Important for me is that few days ago i sent my copper earrings to Mattapoisett in United States. I was so happy to know that someone outside of Serbia will wear my jewelry. Here are some new pictures of my work and also a video of my previous metal work.

     Nije me bilo ovde dugo. Znate kada se nadjete u situaciji da vam stalno nesto iskrsne i nikada nema te vremena da uradite sve sto hocete? Pa, tako je meni u poslednje vreme. U svakom slucaju, imam puno toga da vam pokazem. Moj rad sa bakrom se poboljsao i ja sam u tome vise nego ikada! Tako sam srecna sto moj nakit pronalazi kupce. Lepo je videti da postoje ljudi koji cene rad sa metalom.
Vazno za mene, je to sto sam pre nekoliko dana poslala svoje bakarne mindjuse u Mattapoisett u Sjedinjenim Americkim Drzavama. Bila sam tako srecna sto ce neko van Srbije nositi moj nakit. Evo nekih novih slika mog nakita i video mog ranijeg rada sa metalom.

Marija

                                                                         VIDEO :






















I would like to hear you opinion :)
VOlela bih da cujem vase misljenje :)


P.S. Don't forget to visit my  Etsy shop :)



6 comments:

  1. krasno krasno krasno!
    sve mi se jako sviđa, ali moji favoriti su naušnice i privjesak "dečko i curica", te privjesak "cat lover", super izvedba marija! bravo!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala hvala hvala puno :) bas je bilo uzivanje crtaati decaka i devojcicu :)

      Delete
  2. I treba da vbudeš ponosna na sebe, bravo! Dragomi je da se "nosiš" i SAD. I u pravu si, rad ti je bolji, vide se rezultati.

    Meni je ova narukvica, u kombinaciji sa tirkizom favorit, iako je sve jako,jako lepo.

    ReplyDelete
  3. Hvala punooooo :) trudim se da napredujem :) lepo je znati da se jos nekome dopada moj rad :)

    ReplyDelete
  4. Surely this is a site well worth seeing.

    ReplyDelete